A Hivatalos Citrompótló Blog

Mindennapi okosságok, zagyvaságok, kultúra

Friss topikok

2009.08.16. 02:06 neocitran

Bárban

A szokásos sarokban ülök, ahol mindig is szoktam. Tudod, ott, ahol csak két szék van az asztalhoz tolva, és a falra fel van firkantva, hogy „sex n drogs n rock n roll”. Nagyon stílusos, főleg ezen a helyen. Ha elnézel a terem végébe, láthatod a zongoristát. Laza ing, napszemüveg, borosta, igazi bár-zenész. Jó témákat játszik, benne van a jazz a vérében, ha az egészet összevetem a hangulattal: füst, olcsó bútorok, szegényes világítás, zöld terítő az asztalon, akkor tényleg egy kicsit olyan, mintha New Orleans-ban lennék valamikor a század derekán. Persze honnan is tudhatnám, mi volt ott akkoriban, szeret okoskodni az ember ugyebár. Na, a zenészt már láttad, most figyelj a pult felé! Látod a csapost? Kedves ember, nem az a tipikus késdobáló kocsmás pultos, van benne valami ódon elegancia, ami bizony megkopott az évek során, de akkor is ott van. Már ismer, gyakran járok ide. Tudja a mai programom is: két sör, egy doboz cigi, meg esetleg egy pálinka. Rá is gyújtok. Ma kezdtem el a leszokást, hát eddig tartott. Most nézz a mosdók irányába! Látod azt a nőt, aki most megy el a két kerek asztal között? Ő is törzsvendég itt. Ki se néznéd belőle, mi? Beszélünk néha. Némettanárnő valamelyik itteni gimnáziumban. Kedvelem, mert ő is ezekben a témákban mozog. Tudod, ismersz. Jobb szót nem tudok rá találni. Nézd csak, pakol a zenekar. A zongorista el is hallgatott. Ezért is jöttem tulajdonképpen. Helyi jazz formáció, gitár, bőgő, dob, trombita. Bizonyám cimbora, itt most koncert van, és én egy lányt várok ide. Már akkor tudtam, hogy nem fog eljönni, amikor ide hívtam. Hangsúllyal mondtam azt, hogy ide. Mert ide átlagos épeszű egyetemista csajszik nem nagyon járnak, a nem átlagosok meg kevesen vannak, és nem az ilyenekkel mozognak, mint mi. Ja, amúgy a bőgőst, ismerem, múltkor együtt söröztünk. Jó gyerek. Na, jött is az sms! Jaj, de gyenge… Zh-t írsz, mi? Legalább az „azért érezd jól magad” lemaradhatott volna a végéről, nagyon nívótlan. Sebaj, legalább több pénzem marad, meg figyelhetek a zenére is. Tudod, ha egyetlen éjszakám maradna, amit bárhol eltölthetnék a világon, én akkor is ide jönnék. Egy olyan nővel, mint akit az előbb mutattam. Azon az éjjelen még egy kubai szivart is megengednék magamnak, meg talán egy búzasört. Na, de most figyeljünk, kezdenek…

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ahogylatjuk.blog.hu/api/trackback/id/tr401312267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása