A Hivatalos Citrompótló Blog

Mindennapi okosságok, zagyvaságok, kultúra

Friss topikok

2009.01.30. 18:53 neocitran

Szeged és az alkohol

Napfény városa, szokták mondani, sokat süt ott ugyanis a Nap, évente átlagosan a legtöbbet .Magyarországon persze. Többek között ezt a csodát akarták nekem megmutatni régi jó cimboráim, akikkel volt úgy, hogy egy gimnáziumba jártam, de már nem, mert ők Szegedre járnak egyetemre, én meg hát különböző okokból kifolyólag nem.

Hát, a napot nem igazán láttam, mert egy szerencsétlen buszlekésés miatt csak 10 után értem oda (mondjuk ha nem késem le, akkor se láttam volna). Megérkezésem után Laci és Máté jöttek elém, majd egy wimpi elfogyasztása után(én se hallottam még eddig, hogy létezik ilyen gyorsétel, de igen, létezik)céltudatosan elindultunk egy non-stop kiskereskedés felé, ahova sikeresen oda is értünk. Közben a rendőrök megbüntettek egy fiatalembert, mert egy parkban pisilt. 5000 Ft-ra. Azért ez elég kemény, nem? Megvette mindenki a magáét, én két sör és egy Péter Pál körte ízű szeszesital mellett tettem le a voksomat. Mátéék albérletében ezek sikeresen el lettek fogyasztva, majd miután Akinator, a webzseni kitalálta, hogy Kiszel Tündére, Maya Goldra valamint Győzikére gondoltunk, elindultunk a Jate nevű szórakozóhelyre, ahol éppen V.I.Z.I.T. volt (vizsgaidőszak záró iszonyatos tivornya). Ott találkoztunk a többi ismerős pajtással, aztán kezdtek elszabadulni a dolgok. Nem kell részletezni.

Jó kis buli volt, egész sok mindenre emlékszem, ami mostanában nagy szó. Bár amikor Máté albérletében felébredtem, egy pillanatra megijedtem, de aztán megnyugodtam, nem raboltak el, nem szállítottak el Szerbiába embercsempészek. Jó volt újra találkozni, kösz mindenkinek! 

/Hazafelé se láttam a napot, mert nem sütött. Ilyen az élet.../

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ahogylatjuk.blog.hu/api/trackback/id/tr39969442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása