A Hivatalos Citrompótló Blog

Mindennapi okosságok, zagyvaságok, kultúra

Friss topikok

2009.09.14. 00:21 neocitran

Etikett

Két férfi áll egy ajtó előtt:
-Menjen csak, uram!
-Ne, maga menjen, ön az idősebb!
-Kizárólag maga után
-Ön az első, tessék csak!
-Nem, nem, magát illeti az elsőbbség, menjen csak be
-Egészen biztosan állítom, hogy az én lábam fogja másodikként átlépni ezt az ajtót
-Nagyon rosszul gondolja uram, mert én csakis ön után vagyok hajlandó itt bemenni
-Menjen már be!
-Maga menjen!
-Menjen már be azon a kurva ajtón, nem akarok itt állni napestig!
-Ha annyira siet, akkor miért nem megy maga?
-Azért, mert történetesen önre várok
-Akkor rossz lóra tett, mert én csakis maga után vagyok hajlandó itt bemenni
-Az Isten szerelmére, nem hiszem el hogy még mindig itt állunk!
-Valóban kezd kicsit kellemetlen lenni a dolog, úgyhogy akár be is mehetne
-Dehogy megyek! Majd ha lesz kedves befáradni előttem
-Hát, most jól benne vagyunk a slamasztikában
-Benne bizony...
-Mit tehetnénk?
-Mondjuk bemehetne előttem, és én követném
-Próbáljuk egyszerre?
-Próbáljuk
Próbálják, nem megy
-Egyébként miért akar bemenni ezen az ajtón?
-Itt dolgozom
-Valóban? Én is
-Hogy hogy nem találkoztunk még?
-Nem tudom, de biztos nem jutottunk volna sokáig
-Nem, tényleg nem
-Nos, akkor bemegy végre?
-Csak maga után, kedves uram!
-Nem iszunk inkább egy sört?
-De, remek ötlet!
-És hogy fogunk bemenni a kocsmába?
-Azt nem tudom...
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ahogylatjuk.blog.hu/api/trackback/id/tr651380236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása